2008-02-02

Teeth (智慧齒)

最近牙肉勁痛,朝朝痛到醒,寒流下仍睡不著。

看牙醫,牙醫幫我照完 X 光後話唔係因為蛀牙,仲俾左一堆抗生素同止痛藥我。咁,唯有當自己熱氣。

於是去看中醫,那位貌似林夕的中醫問我,最近夠唔夠瞓?

我唔知有幾多香港人可以答「夠」,於是我答「唔夠」。

中醫話要「下火」。我話已經飲左廿四味,唔得;佢話廿四味只能「散熱」,不能「下火」。

唔知呢個同熱力學第二定律有無關係:即「散熱」是熵的增加,但「下火」才是熱傳導?

佢劑藥能「下火」否,很難說,但一定「下脷」、兼排毒、大「瀉」天下。

於是,我又返去看牙醫。牙醫話,或者因為上顎的智慧齒戳到下顎的牙肉。我堅持:現在好似係上顎牙肉痛噃?

佢一下子戳在我下顎牙肉的一個「牙印」上。果然,上顎好痛。

我一早都知自黐筋兼神經錯亂,只係唔知已經到左呢個地步:上下不分,是非不辨,仲要同人抗辯。

好,咁唯有剝掉智慧齒。承惠九百蚊。我話我要考慮:我唔係怕貴,我怕痛。

經過一番掙扎,終於決定從台灣回來後,去剝牙。醫生打左兩針麻醉藥,見我還是大皺眉頭,於是再打兩支,成口苦晒。我估,我病歷上從此多了「對痛楚敏感」。結果銷後服務還包一大包止痛藥,雖然我一向都唔食止痛藥。

九百蚊,都學左野。原來智慧不能有上無下,否則「上智」會繼續不斷成長,無法制衡,直至傷害自己。牙醫呢句,大可成為金句。

其次,唔知係咪失去左陪伴了我咁多年的智慧,所以呢篇野一反我一貫寫作風格。我痛完自會恢復正常。
X 光圖來源:明報健康網

沒有留言: